شهیدی از جنس آمریکا

تکلیفی فراتر از وطن

شهیدی از جنس آمریکا

تکلیفی فراتر از وطن

راشل کوری را بلدزرهای صهیونیستی زیر کردند؛ اما آرمانش و راهش ماند. گاهی، چرخ ها چندان غریبه نیستند. انگار باید بار دیگر کمری شکسته شود؛ اما این بار نه در غزه و رفح ... شاید ..

بایگانی

راشل کوری

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومت مشرق ، آمریکا و رژیم صهیونیستی که به خاطر مرگ یک نوجوان اسرائیلی امپراطوری رسانه‌ای خود را در سراسر جهان فعال می‌کنند روزگاری در برابر قتل ناجوانمردانه و فجیح یک دختر بی گناه آمریکایی توسط صهیونیست ها کوچک ترین عکس العملی از خود نشان ندادند.
 شب یکشنبه 16 مارس 2003 راشل کوری 24ساله طرفدار صلح و از اهالی المپیای ایالت واشنگتن امریکا به همراه 8 تن از دوستان خود در جنبش همبستگی با ملت فلسطینی "ISM" ـ  5 تن امریکایی و 3  تن انگلیسی ـ  در محله السلام واقع در جنوب شهر رفح در نوار غزه سعی می کنند که از اقدام یک دستگاه بولدوز نظامی رژیم صهیونیستی در ویران کردن یکی از خانه های فلسطینی در مجاور نوار مرزی فلسطین با مصر واقع در جنوب شهر رفح جلوگیری کنند. 
کوری در برابر بولدوز ایستاد و از سرنشین بولدوزر خواست که وسیله اش را متوقف سازد. وی یک پیراهن پرتقالی رنگ را پوشیده بود که از دور قابل تشخیص بود. این صلح طلب با بلندگوی خود با راننده بولدوز صحبت می کند و بقیه دوستانش نیز در فاصله 20 تا 15 متری کوری با فریاد از راننده بولدوزر می خواهند، توقف کند. در حالی که بولدوزر همچنان به سوی وی حرکت می کرد بر روی یک تپه خاکی رفت وقتی که خواست از بولدوزر دور شود بر زمین افتاد و تیغه بولدوزر او را در خاک دفن کرد. 
در همین زمان دوستان کوری فریاد می کشیدند و به راننده بولدوزر اشاره می کردند که توقف کند. که در این حال بولدوزر چند متر جلوتر ایستاد و تیغه را بالابرد سپس آنرا پایین آورد و به عقب حرکت کرد. پس از ارتکاب این جنایت نظامیان اشغالگر هیچ گونه کمکی را به کوری نکردند و پس از چند دقیقه یک آمبولانس فلسطینی به مکان حادثه رسید و کوری را به بیمارستان شهید محمد یوسف نجار در رفح منتقل کرد که در همان جا اعلام شد که وی فوت کرده است.
جالب اینجاست که جورج بوش رییس جمهور وقت آمریکا قتل فجیع این شهروند آمریکایی را محکوم نکرد.
مشرق در آستانه روز جهانی قدس تصاویر لحظات شهادت این دختر آمریکایی که توسط همراهانش ثبت شده را به همراه عکس‌های دیگری از خانم راشل کوری را منتشر می کند.

  • سینا یعقوبی

نظرات  (۱)

  • بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
  • باد با چراغ خاموش کاری ندارد

    اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
    ------------------
    من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

    اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

    و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس
    ------------------------------------------------------

    پاسخ:
    جمله ی زیبایی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی